duminică, 12 iulie 2009

Amor, amor IV

NU SE DISCUTA NICIODATA GUSTURILE, DOAR ASPECTUL LOR
O sa sar putin etapele la o rugaminte speciala si o sa abordez problema fetishurilor. Sunt ferm convinsa ( app, inca nu mi-ati spus cand a avut loc primul act sexual… uman, desigur :P ) ca pana si primitivii au avut fetishuri. Nu o sa incep prin a-i spune definitia si in ce consta si cu atat mai putin sa ilustrez toate practicile existente, doar cateva de exemplu. Asadar, vorbeam de preistorie si fetishurile din acele timpuri. Si pentru ca acest subiect e facut la o rugaminte speciala (aveam de gand sa-l abordez spre finalul seriei “Amor, amor”) o sa-mi permit sa-mi imaginez ce instrumente foloseau. Un os de dinosaur daca vrei sa fi sado-maso, o piele de bizon/urs pentru o partida “salbatica”, o tura in pestera intunecata ). De altfel, la urma urmei care sa fie cauzele aparitiei fetishurilor? Monotonie, dorinta de ceva mai mult sau experimentarea unor lucruri noi? Evident toate trei si mai sunt si altele. Mintea umana e plina de necunoscut si nicio alta minte umana nu o poate patrunde, nici chiar ea pe ea insasi. Fetishurile, si aici ma refer la practicile putin mai dure sau putin mai iesite din comun, nu sunt practicate de toata lumea, pentru unii chiar si un sex oral poate fi un fetish din motive multiple. Poate fi absurd, dar chiar si felul de a face sex diferentiaza oamenii in viata cotidiana si privata. Cu atat mai mult fetishurile sunt privite cu un oarecare scepticism din partea majoritatii si de cele mai multe ori condamnate ca fiind de prost gust sau inumane. Dar cum sunt practicate in particular, intimitate si ascuns ( desigur facem exceptie filmele de genu) e mai greu sa condamni persoana de langa tine daca nu sti cu cea mai mare certitudine (sau daca nu ai luat parte). Vad ca ma pasioneaza istoria sexului. Fiecare epoca a istoriei a avut fetisurile sale si le va avea in continuare. Sunt unele care dateaza din vechi timpuri, altele care se pierd in negura istoriei (pun pariu ca alea sunt cele mai interesante de aflat/practicat in conditiile in care sunt foarte rare) si altele care apar pe parcurs. Toate se numesc insa fetishuri. Pana si acea dorinta ascunsa a femeilor de a fi violate o consider un fetish. Aici am mai mult de discutat. Nu fiecare femeie isi doreste, iar daca isi doreste si i se intampla tot ramane cu sechele chiar daca a visat la asa ceva. Aici, vreau sa cred eu, e vorba despre alte lucruri si anume dorinta de a fi posedata in intregime, de a se opune doar pentru a afla ca cineva e mai puternic si demn de a le avea; dorinta de a afla interzisul si de a putea tipa in voie fara sa ii pese cuiva, dorinta de a se elibera de o tensiune continua in persoana unui necunoscut, dorinta de a fi posedate de altcineva in conditiile in care nu pot sa insele etc etc etc. Sunt atatea motive psihologice care ar explica aceasta dorinta incat chiar imi vine sa cred ca si-ar dori cu adevarat. Dar sa fim seriosi, daca ne-am opri putin la detaliile problemei si ce implica cu adevarat un viol sunt sigura ca si-ar pierde tot cheful. Un violator nu e un fat-frumos, mascatul in frac sau zorro cu masca sa dupa care fiecare femeie lesina. Doar acest aspect ar trebui sa schimbe dorinta. Apoi bataia, obligatia, durerea fizica si apoi psihica, recuperarea, amintirea ce nu o va uita s.a.m.d....ele vreau doar o simulare de viol pentru ca nu constientizeaza ce se intampla acolo cu adevarat. Am auzit mai multe persoane care si-ar dori asa ceva, de aceea am abordat si acest aspect. Personal, nu imi doresc asa ceva, daca e sa fie, la urma urmei as vrea sa fiu violatorul :)), dar pentru o persoana pe care o cunosc si stiu ca isi doreste si ca totul e o joaca ce se termina cu o adevarata partida de amor cotata la cele mai inalte standarde.
Femeia-pisica, femeia-catel, femeia-purcel, femeia-asistenta, femeia-politista, femeia-profesor, femeia-instalator, femeia-dresor, femeia-acrobat, FEMEIA- POLITICIAN :)) etc, barbatul-sclav, barbatul-politist-doctor-preot-instalator-zidar-mester-pictor-sculptor-scriitor-dur-puternic-slab etc etc...
Sunt atatea practici care imi brazdeaza acum mintea incat, daca m-as apuca sa le scriu mi-ar lua mult timp...sunt practici ce tin de personalitate, practici ce tin de locuri, persoane, mod, timp, senzatie, aspect....nu as vrea sa ma apuc de catalogat dupa toate aceste lucruri. Ati fi surprinsi ce imi poate mintea, as fi surprinsi si de ce exista, metode de care nu ati auzit sau nici nu ati crezut ca exista (nu le practic...deocamdata...doar le concep). Daca mi se va cere voi face si aceasta caracterizare intr-o alta editie. Dar trebuie sa fie o rugaminte frumoasa :))
Inchei prin a va ruga sa va semnati, chiar anonim cu practicile dumneavostra si a va mentiona ca pentru detalii picante la fiecare practica ce am mentionat-o sau, mai ales la cele ce nu le-am mentionat, sa ma contactati! Pe data viitoare ;) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu