miercuri, 22 iulie 2009

astazi...si'n 29

Nu e vorba ca nu am inspiratie, ci doar nu am timp sa scriu. In fiecare zi imi trec prin minte zeci de subiecte pe care as vrea sa le abordez, ce chestii interesante am de cautat pe net, video,poze, imagini etc. insa nu am timp sa le scriu. Iar seara, dupa o zi torida de vara in care am stat in soarele arzator ca sa-mi pastrez corpul atletic intr-un mod care si da roade va asigur ca a transcrie ceea ce am gandit 13-14 ore nu e cea mai buna optiune. Noroc ca vine ziua mea..pe 29...asta ca sa ma laud...si sa ma dau mare...si sa am pretentii de mesaje de “la multi ani”...macar atat daca nu primesc cadouri...si sa stau cu nasul pe sus ca asta e ziua mea...in care cel mai probabil nu voi face nimic neobisnuit de zilele precedente, dar totusi, e ziua mea...si-o sa ma simt mandra...chiar daca numai pentru mine...sunt eu si asta e cel mai important...si daca nu-ti convine “suck my thumb”... :))..pe altadata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu