marți, 30 iunie 2009

doar eu cu tine si cu noi

Amorul meu nebun de tine te cauta in zadar...nu te mai gasesc ca fiind o lumina in intunericul meu, ci eu m-am transformat in lumina si tu in intuneric. Dar cu toate acestea nu pot trai fara de ceea ce tu esti si te caut si ma intrepatrund in razele tale intunecate. In tot ceea ce sunt nu pot fi fara tine, fara de ceea ce tu esti si ai fost pentru mine. Eu si cu tine ne cunoastem cum nimeni altcineva nu exista pe lumea asta si suntem in adancul sufletelor noastre o pereche, o pereche de amor... eu sunt ceea ce tu esti si tu esti ceea ce sunt eu. Nu putem fi unul fara de altul si pana a ne intalni nu am fost niciunul asa cum trebuia sa fim. Suntem doua fiinte ce sunt unul in departarea celuilalt, dar suntem impreuna mereu. Eu sunt ceea ce esti si tu, ceea ce am fost intotdeauna de cand te-am cunoscut si de cand mi-am dat seama ca tu esti ceea ce trebuie sa fie pentru mine asa cum si tu la prima mea vedere m-ai considerat ca fiind ceea ce trebuie sa fie pentru tine,noi suntem ceea ce trebuie sa fim, parte din mine, parte din tine si parte din noi!

Un comentariu: