miercuri, 24 iunie 2009

second edition

si zicand acestea a plecat pentru totdeauna....
viata mi-a fost presarata de oameni pe care i-am cunoscut pe fiecare in parte...pe unii i-am uitat, pe altii inca ii am langa mine (sau poate sunt doar eu langa ei), unii au trecut pe langa mine fara sa ma afecteze cu ceva, altii mi-au schimbat viata...nu pot zice daca in bine sau in rau, tind sa iau raul ca pe un bine; toate-mi sunt experiente de viata, toate in totalitatea lor, dar cel putin sunt ale mele...
fac cateodata greseala sa traiesc din amintiri, dar cel putin le infrunt si stau in fata lor; amintirile sunt parte din noi, orice om care ne lasa o amintire lasa o parte din el la noi...vreau sa cred ca am lasat si eu...si nu doar amintiri, ci atitudini, fapte, senzatii, emotii si pe mine...
in ceea ce o sa scriu nu o sa dau nume sau cel putin o sa incerc (nu vreau sa se simta ofensati cei ce nu-si vor afla numele pe blogul meu din cauza ca i-as fi uitat).. :))

Un comentariu: