marți, 30 iunie 2009

tudei

astazi sunt mandra de mine. Nu stiu de ce, dar sunt. Poate pentru ca am haine noi. Sau poate pentru ca am primit multi bani. Urasc banii. Nu stiu ce sa fac cu ei. Prefer sa fiu la limita. Macar atunci stiu pentru ce ii pastrez si de ce ii pastrez. Nu ma simt bine daca am mai multi bani la mine. Banii trebuie cheltuiti....sau adunati pentru o mare excursie intr-o tara indepartata si frumoasa :P
oricum ii tin la mine pentru ca sunt nevoita de imprejurari umane in care nu poti merge fara bani. In rest ii urasc. As prefer sa-mi iau un rucsac in spate si sa merg pe jos, sa vad locuri noi, sa cutreier munti si pajisti…sa stau la umbra unui copac batran sau sa ma racoresc intr-un iaz rece de munte. Sa ies din apa si sa merg sa mananc mure, afine si zmeura. Sa ma intalnesc cu un urs si sa fug de acolo mancand pamantul. Sa fac un gratar in varf de munte langa zapada ce nu vrea sa se topeasca nici vara. Sa alerg dupa iepuri si caprioare si sa ma impiedic de-o cioata si sa cad in nas. Sa fac seara foc de tabara si sa cant la luna. Sa aud lupii in departare tinandu-mi companie la cantat si sa prind luna de coltul de jos. Sa numar stelele si spun povesti vanatoresti (sau de dragoste)…
Marea nu ma prea entuziasmeaza. Sau chiar daca o face as prefer a o plaja goala, doar pentru mine, in care sa lenevesc sub niste palmieri si sa inot in apele sarate. Eventual sa-mi iau harponul si sa prind un peste pe care sa-l prajesc la un foc seara pe nisipul inca fierbinte. Sa dorm ziua intr-un hamac si cu un cocktail rece de fructe in mana cu trei paie dintre care doua sa fie cu umbreluta, iar ce-l de-al treilea sa fie galben. Sa mai vina ceva “intrusi” sa faca plaja, iar eu sa-i privesc cum se prajesc si cum se invart de pe o parte pe alta ca niste lenesi care incearca sa prinda furnici. Sa alerg spre ei urland ca sa-i sperii si sa mergem toti la baie…sa incerc sa fac surf si sa cad de pe placa…sa ma leg de-o barca si sa fac ski pe apa, sa fac scufundari si sa inot cu delfinii…
frumoase vise….

Un comentariu:

  1. eh... banii tre cheltuiti. de aia tu nu ai niciodata bani cand ma milogesc de tine sa vii cu mine in oras... tz tz tz... mno, las' ca de-acu' ma fac si eu fitzoasa si retrag invitatiile :))) just jokin'... nice piece of writing, btw ;)

    RăspundețiȘtergere