joi, 25 iunie 2009

Inside of me

Nu port durere in suflet, nu port nici ura, nici lacrimi…imi port sentimentele si pasiunea, imi port dorul si amintirile, ating imagini si rasuflu placere si chiar de toate acestea ma mistuie uneori, raman tot eu. Ma ridic prin ceea ce am, ma pun deasupra tuturor pentru ca e viata mea si doar eu contez in ea. Tot ce vine trece, tot ce am pierd mai tarziu si raman intr-o lume confuza si difuza ce nu ma mai recunoaste. Dar eu nu am nevoie de lume, nu-mi doresc laudele si marirea ei, dar e doar de ce am parte… nu am nevoie sa ma caut pe mine pentru ca ma am si ma cunosc si stiu de ce sunt in stare. Chiar de unii ma schimba prin plimbarea lor in viata mea nu vor fi niciodata in stare sa ma faca sa fiu un alt eu. Eu sunt EU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu