joi, 25 iunie 2009

reguli

Totul e despre mine, totul se invarte in jurul meu si eu fac regulile in ceea ce imi doresc. Poate vrei sa ma contrazici si sa zici ca si ceilalti conteaza si fac si ei reguli. Nu, ei conteaza doar pentru ca ii fac eu sa conteze si daca nu vreau sa iau in considerare ceea ce zic nu ma poate obliga nimeni. Dau lectii si stil si daca nu iti place nu ai decat sa nu te uiti la mine, sa nu ma iei in seama, dar te asigur ca putin imi pasa. Sunt egoista, sunt egocentrista, sunt narcisista. Cine ma cunoaste ma poate contrazice zicand ca las de la mine multe si ii pun pe cei la care tin inaintea mea. Da, dar asta e doar pentru ca asa vreau eu, deci revin la aceeasi propozitie: totul tine de mine. As putea face rau in orice clipa multora, sa-mi arat coltii,sa musc si sa sfasai , sa-mi bat joc, sa umilesc, sa omor spirite si sperante, dar nu are rost. Daca nu am ocupatie nu o sa-mi caut. Nu vreau suferinta in jurul meu, desi as putea cu usurinta sa o provoc. Imi cunosc puterea, dar mai bine ma plictisesc decat sa mi-o folosesc in intregime si in scopuri total fara rost. Desi daca ma gandesc bine asa m-ar tine mai bine minte lumea si mi-ar creste popularitatea, chiar daca cea negativa. Nee, prea mult consum de energie. Eu nu pierd nimic, cei ce ma cred astfel mult prea linistita si offguard au de pierdut. Poate intr-o zi o sa ma razgandesc…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu